Friday, September 10th 2010, 3:12am UTC+2

You are not logged in.

• Login
  • Register

*OBS* Nytt rapporteringsystem! --> Oticket

1

Tuesday, February 23rd 2010, 10:38am

Hur?

Jag har en lvl 29 gubbe på en av dessa servrar och jag har 55 i grund och 111 totalt i karisma..
han som ligger 1a i arenan är lvl 29 och har 85 i grund men 156 totalt..

hur kommer det sig att han har kunnat få så mkt pengar utan att få expeditions poäng så man går upp i lvl..

jag spelar med rubiner och är med i en guild med hög nivå på tränings anläggningen..

vad är det bästa sättet att skaffa pengar utan att gå upp i nivå?
  • Go to the top of the page

Silver_Star

Beginner

Occupation: äta

2

Tuesday, February 23rd 2010, 11:11am

det finns många olika sätt som att köpa en lvl ett ringa och sälja den för 150 det är altid non som köper den...

men jag brukar bara jobba eller atk dom som jag vet har mkt guld

Avisari

Trainee

Occupation: Webbutvecklare

3

Tuesday, February 23rd 2010, 3:23pm

Det finns mer bakom Gladiatus än att bara attackera hela tiden. Som Silver_Star t.ex nämnde så man kan vara aktiv på marknaden. Jag vet själv att när jag spelade så tjänade jag ganska så bra på att köpa saker billigt, och sälja dom snäppet dyrare. Mat är t.ex en sådan sak som kan gå åt, men det som de flesta köper är vanlig utrustning på låg nivå, som t.ex stridslie eller blå ring. Dessa används ju i uppdrag, och de som köper dessa prylar tjänar mer guld på uppdraget än vad de gör åt för att köpa utrustningen på marknaden. Plus att dom sparar expeditionspoäng till andra uppdrag.

Hursomhelst så finns det olika knep för att öka kassaflödet utan att få för mycket exp. Har man tur så hittar man ju även någon som ger 30k+ ibland, och det är ju aldrig helt fel. :3

//Avisari