Friday, September 10th 2010, 3:24am UTC+2

You are not logged in.

• Login
  • Register

*OBS* Nytt rapporteringsystem! --> Oticket

1

Tuesday, March 9th 2010, 9:40pm

Kontrollrutor..?

Jag tycker att det ska skaffas kontrollrutor för köp av saker på AH med rubiner och vid radering av saker i säcken.. Jag är level 40 och råkade precis RADERA 170 000 ur säcken för att sidan laggar ! J*vligt irriterande vill jag lova ! Då det inte är gjort på en dag och få ihop det i den nivån.. skulle till o träna för det men det gick snabbt ÖVER !!! :cursing: :dash:

Change it..
Med Vänlig Hälsning
S2.se: -X3M-
S2.no: KampHund

4 Simpla Citat att Följa!

Bis dat, qui cito dat - "Snar hjälp är dubbel hjälp"
Beatus, qui prodest, quibus potest - "Lycklig den, som hjälper alla han kan"
Audiatur et altera pars - "Låt även den andra parten bli hörd"
De gustibus non est disputandum - "Om tycke och smak bör man ej tvista"
  • Go to the top of the page

badmaddafukka

Super GameOperator

2

Tuesday, March 9th 2010, 9:46pm

Menar du en förfrågan?

"Är du säker på att du vill köpa detta värdelösa svärd för 65 rubiner?" Ja/Nej

"Är du verkligen säker på att du vill radera detta paket med 200.000 guld?" Ja/Nej

Jag håller med ivf, har själv råkat radera guldpaket på 200K, inte så kul. Borde inte ens Gå att radera paket på över 1000 guld eller något...

3

Tuesday, March 9th 2010, 11:38pm

Jag håller med ivf, har själv råkat radera guldpaket på 200K, inte så kul. Borde inte ens Gå att radera paket på över 1000 guld eller något...
Helt ärligt så ska inte ens "radera" knappen finnas på paket med guld.. Det gör inget om den finns där på rustning men inte på guld ! Iofs behövs den inte ALLS.. för man raderar aldrig nått, för det man inte vill ha säljer man till köpman eller marknaden..

Men precis så jag menar som du skrev ovan.. Har nog till o med ett bildförslag på en sån 8|
Med Vänlig Hälsning
S2.se: -X3M-
S2.no: KampHund

4 Simpla Citat att Följa!

Bis dat, qui cito dat - "Snar hjälp är dubbel hjälp"
Beatus, qui prodest, quibus potest - "Lycklig den, som hjälper alla han kan"
Audiatur et altera pars - "Låt även den andra parten bli hörd"
De gustibus non est disputandum - "Om tycke och smak bör man ej tvista"

Avisari

Trainee

Occupation: Webbutvecklare

4

Wednesday, March 10th 2010, 8:48am

Visst raderar man saker ifrån paketen, iaf om man jagar titlar så som jag gjorde. Hitta småsaker -> lägg ut på marknaden -> ta tillbaka -> ta bort ifrån paket -> +1 poäng i den titeln (detta gäller även paket med låga värden, som t.ex 1 guld). Så att ta bort möjligheten att radera är inget som jag stödjer.
Men jag håller med, någon slags dialogruta med en varning om vad man försöker göra är ett bra förslag.
MEN, en viktig sak, man borde kunna avaktivera denna funktionen om man inte vill ha den. Kan bli irriterande för de som inte bryr sig, eller som inte ser det som ett problem. En enkel kryssruta vid sina inställningar är varken svårt eller besvärligt att fixa, och borde finnas med om detta förslaget går igenom.

This post has been edited 1 times, last edit by "Avisari" (Mar 10th 2010, 8:49am)

5

Wednesday, March 10th 2010, 7:01pm

Fina förslag ;)

Håller med er och lägger till nåt som jag tror säkerligen alla vill ha,då det är inom samma ämne....

Det är en sälj funktion direkt från sina paket som då direkt hamnar hos handlarna.

För nu måste man packa upp en sak itaget och har man 15-30 sidor så tar det sån tid att slänga in till handlarna om man vill bli av med det...

Bättre bara kunna trycka sälj o vips så hamnar det hos den handlaren som bär ansvaret för prylen.

Skall vara som madda skrev : Ja/nej funktion givetvis.

¤¤

Var lite från Mys och ha en trevlig onsdag :) .

M.V.H // Mys
Tar dagen som den kommer.

6

Wednesday, March 10th 2010, 10:09pm

Gillar som vanligt Mystics idé , själv tycker jag också det är j*vligt jobbigt att ha 20-30 sidor paket och sälja saker till handlarna ! Borde finnas istället för en "radera knapp" ha en "säljar knapp" :D

Spelar numera på S4 som
Ichodaremus :D

"For something to live, something must die."
- Marcus Aurelius.